torsdag den 6. december 2007

Nyt tema

Så fik jeg også en ny skabalon - ikke den jeg helst ville have, men denne er også fin :)
Jeg fandt den på denne side:
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/index.htm

onsdag den 5. december 2007

Så er jeg begyndt

Så har jeg "overstået" den første del af 23 ting - eller i virkeligheden de 2 første ting, da den første jo var introduktion. :) Jeg glæder mig til at komme i gang og få lidt mere styr på Web 2.0