torsdag den 17. januar 2008
MAKE UP
Var på temadag om Web 2.0, indholdet var blandet, men én af oplægsholderne nævnte en populær make-up side, hvor brugerne ratede alle mulige former for make-up, creme osv. Den måtte jeg selvfølgelig straks finde.... jeg tror det er denne http://www.makeupalley.com/ den er ihvertfald fyldt med tips og tricks ud i forskønnelsens kunst ;) Eneste problem er at jeg aldrig har hørt om mange af mærkerne, så nu må vi ses hvor skøn jeg i virkeligheden bliver :)
torsdag den 10. januar 2008
Fra Google talk til Messenger
Ja, så fik jeg lige installeret og afprøvet Google talk og Meebo - for så at finde ud af at vi istedet skulle bruge Messenger - så jeg afinstallerede dem igen :)
Det er nu helt fint med mig. Jeg har brugt Messenger i årevis, så føler mig nogenlunde hjemme i dens funktioner. Men jeg har aldrig prøvet at sende en ond latter til nogen, så det bliver sjovt at lege med de nye funktioner.
P.s. min messenger-mail er sild@hotmail.com - hvis man skriver til mig uden for arbejdstid, kan man være heldig eller uheldig (alt efter ønske) at fange ét af mine børn, der sidder slavebundet foran computeren. Men de er altid søde til at tage imod besked ;)
Det er nu helt fint med mig. Jeg har brugt Messenger i årevis, så føler mig nogenlunde hjemme i dens funktioner. Men jeg har aldrig prøvet at sende en ond latter til nogen, så det bliver sjovt at lege med de nye funktioner.
P.s. min messenger-mail er sild@hotmail.com - hvis man skriver til mig uden for arbejdstid, kan man være heldig eller uheldig (alt efter ønske) at fange ét af mine børn, der sidder slavebundet foran computeren. Men de er altid søde til at tage imod besked ;)
onsdag den 2. januar 2008
BIBLIOTEKSKOR
Jeg har lovet Rikke i Gentofte at gøre reklame for deres bibliotekskor. Her er teksten fra hendes side: Vi har startet et kor her i Gentofte. Vi er desværre ikke ret mange, men vi er til gengæld så glade for det, at vi stædigt holder fast. Nu vil vi invitere kolleger fra andre biblioteker til at være med - det er altså DIG!Vi mødes 2 timer på Gentofte Hovedbibliotek hver 14. dag - torsdage kl. 19, næste gang er den 10. januar.Vi har en sød og meget dygtig korleder, men vi mangler som sagt deltagere. Alle er velkomne, erfarne og uerfarne sangere, det handler om SANGGLÆDE
Abonner på:
Opslag (Atom)