onsdag den 5. december 2007

Så er jeg begyndt

Så har jeg "overstået" den første del af 23 ting - eller i virkeligheden de 2 første ting, da den første jo var introduktion. :) Jeg glæder mig til at komme i gang og få lidt mere styr på Web 2.0

1 kommentar:

Betina N. Thorsager sagde ...

Tillykke med bloggen :-)