torsdag den 6. december 2007

Nyt tema

Så fik jeg også en ny skabalon - ikke den jeg helst ville have, men denne er også fin :)
Jeg fandt den på denne side:
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/index.htm

1 kommentar:

Betina N. Thorsager sagde ...

Ja, den er da heller ikke værst :-) Og kan se, at du allerede leger med Imagechef.com :-)