skip to main
|
skip to sidebar
Christine blogger
onsdag den 5. december 2007
Så er jeg begyndt
Så har jeg "overstået" den første del af 23 ting - eller i virkeligheden de 2 første ting, da den første jo var introduktion. :) Jeg glæder mig til at komme i gang og få lidt mere styr på Web 2.0
1 kommentar:
Betina N. Thorsager
sagde ...
Tillykke med bloggen :-)
5. december 2007 kl. 09.27
Send en kommentar
Nyere opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Skriv en kommentar
Om mig
Christine
Vis hele min profil
Blog-arkiv
►
2008
(4)
►
januar
(4)
▼
2007
(2)
▼
december
(2)
Nyt tema
Så er jeg begyndt
Links
Andre deltagere
1 kommentar:
Tillykke med bloggen :-)
Send en kommentar