torsdag den 10. januar 2008

Fra Google talk til Messenger

Ja, så fik jeg lige installeret og afprøvet Google talk og Meebo - for så at finde ud af at vi istedet skulle bruge Messenger - så jeg afinstallerede dem igen :)
Det er nu helt fint med mig. Jeg har brugt Messenger i årevis, så føler mig nogenlunde hjemme i dens funktioner. Men jeg har aldrig prøvet at sende en ond latter til nogen, så det bliver sjovt at lege med de nye funktioner.
P.s. min messenger-mail er sild@hotmail.com - hvis man skriver til mig uden for arbejdstid, kan man være heldig eller uheldig (alt efter ønske) at fange ét af mine børn, der sidder slavebundet foran computeren. Men de er altid søde til at tage imod besked ;)

Ingen kommentarer: