torsdag den 17. januar 2008

MAKE UP

Var på temadag om Web 2.0, indholdet var blandet, men én af oplægsholderne nævnte en populær make-up side, hvor brugerne ratede alle mulige former for make-up, creme osv. Den måtte jeg selvfølgelig straks finde.... jeg tror det er denne http://www.makeupalley.com/ den er ihvertfald fyldt med tips og tricks ud i forskønnelsens kunst ;) Eneste problem er at jeg aldrig har hørt om mange af mærkerne, så nu må vi ses hvor skøn jeg i virkeligheden bliver :)

Ingen kommentarer: